2013. március 11., hétfő

2. bejegyzés

Jajj... Hogy is kezdjem ? A napom egy egészen  kicsit rossz volt. Reggel 8-kor keltem, mivel nem kellett iskolába mennem. Helyette az orvoshoz, mert már több mint egy hete meg vagyok fázva. Amikor odaértünk apukámmal, leesett az állunk. A rendelő dugig volt, és a doktornő pedig .... ki tudja hol ' ? Nem gondoltuk volna, hogy hétfő reggel annyian vannak, hogy alig lehet beférni a terembe. Ezért úgy döntöttünk, inkább haza megyünk, mert már úgyis volt egy gyógyszerem, csak nem nagyon használt. Na, mindegy. Itthon kezdhettem el írni a leckéket, és tanulni. Törire és természetre. Ezen túl is estem, de szükségem lenne még egy rajzra, ( aminek mellesleg ma van a leadási határideje ) és ötletem sincs, hogy mit rajzoljak. Ha esetleg eszembe jut valami, és elkezdem, 5 percen belül ketté tépem a lapot, mert nem sikerül. Ígyhát hagytam.   Délután kisütött a nap, ezért a kertben játszottam a  kiskutyámmal. Utána a mamám új laptopját kellett "programozgatnom ". És éljeeen !! Sikerült ! Visszajött a hang a skypeon ! Később apukám elment itthonról. Mert hát valakinek dolgoznia is kell ! :D Közben én tv-t néztem, nyomkodtam Larryt ( Larry-nek hívom a gépemet :D ) , megetettem a pou-mat, akinek már kopogott a szeme, és el is telt a délutánom. Aztán megérkezett apa. Nem sokkal később, olyan négy körül eljött hozzánk a barátja, ivott egy energiaitalt, aztán már indultunk is az edzőterembe. Én csak picit használtam a futópadot, nem nagyon tudtam/akartam mozogni, mert a betegségem miatt az talán nem tesz olyan jót. Amikor hazaértünk, már elkezdtem szomorkodni. Másnap iskola. Nem mondhatnám a kedvenc helyemnek, inkább maradok itthon és unatkozok, sőt , inkább csinálok akármi mást, csak oda ne kéne mennem . De hát legnagyobb sajnálatomra ez elkerülhetetlen , szóval bepakoltam a táskámba. Lehuppantam a babzsákfotelembe, feltettem a fejhallgatómat, a telefonomban kikerestem a One direction számokat, majd elővettem a Szent Johanna Gimi című könyvemet, és olvasni kezdtem. Sokan nem értik meg, hogy tudok egyszerre figyelni a könyvemre és a zenére, de én megoldom . :) Csak azt vettem észre, hogy már elmúlt nyolc óra, ezért gyorsan benyomtam a gépem ( Larry-t :) ) és beszélgettünk pontosan 34 percet anyukámmal. Minden este beszélünk, elmeséljük egymásnak mi történt velünk aznap, ( stb. ) . Amikor letettük bekapcsoltam a tv-t, mert kezdődött a kedvenc sorozatom, a Barátok közt. Minden nap megnézem, így természetesen ma sem hagyhattam ki . :)

( Ha hozzáfűznivalótok, vagy kérdésetek van a bloggal kapcsolatban, nyugodtan írjatok megjegyzést, én válaszolni fogok ! ;) )

1 megjegyzés: