2013. március 12., kedd

3. bejegyzés

A mai napom sem volt túlságosan jó. Reggel fél hétkor keltem, teljesen kedvtelenül. Ugyanis borús, esős idő volt, ami azt jelenti, hogy én fáradt vagyok. Felöltöztem, elkészültem, elsétáltam a buszmegállóhoz, és vártam ott kb. 10 percet. Minden reggel busszal megyek suliba, és az a baj, hogy szinte mindenki más is. Ugyhogy, kezdetét vette a tömörülés.  Többek között ezért is utálom a reggeleket. Matekkal kezdtünk. És  hogy is mondjam ... ? Nem értem a matekot. :/  Utána jöttek sorba a borzalmasnál borzalmasabb órák. Tesi, ahol medicin labdákkal kellett dobálózni, és majdnem leszakadt a karom. Ezt követte a kettő történelem óra. Most nagyon nehéz anyagot veszünk, mindig nagyon sokat írunk, sok évszámot kell megjegyezni, de a legrosszabb, hogy megtanulni is nagyon nehéz. Viszont a 2. törin pár percig jól elszórakoztunk, mert a történelem tanárunk, aki egyben az osztályfőnökünk is, mutatott pár képet a középkori kivégzésekről. Legtöbbet azon nevettünk, hogy kettéfűrészeltek egy embert.. hosszába... na mindegy :D . De volt ott kerékbetörés, és karóbahúzás is. Borzalmas ! :D A szünetben elmentem a büfébe és vettem magamnak kakaót ( nyamiii <3 ) és egy twister nevezetű pizzás tekercs féle nemtudom mit :D. Rajzórán kaptam egy 5.öst. Ezen kívül semmi érdekes nem történt, de legalább kicsit pihenhettünk az addigi agyzsibbasztó dolgok után. Nem hiába ez a kedvenc órám, a tanárt is szeretem, beszélgethetünk, és hát lényegében jó hangulatban telik az egész. Amikor hazaértem, neki akartam állni a leckének. De láttam, hogy csak angolból van, amit majd az este hazaérkező nagynéném segítségével megcsinálok, mert nagyon hülye vagyok hozzá, és én teleírom rengeteg hibával. Szóval, bekapcsoltam Larry-t , ( a gépemet :D ) , és beszélgettem pár emberrel, többek közt a pesti barátnőmmel is. Így elszaladt a délutánom. Most éppen ott tartok, hogy este hat óra van, a nagynéném nem ér rá, és egyedül kell megírnom egy nagyon hosszú, és bonyolult angol fogalmazást egy képről. Amin, nincs semmi érdekes. Csak egy család ül a nappaliban, a gyerekek a fotel mögött bújkálnak, az anyjuk mérgesen mutogat feléjük, az apjuk pedig tv-t néz. És én ezt nem tudoooom. :( . Angolból valami kegyetlen béna vagyok, és nincs is kedvem nekiállni. De hát muszáj lesz. Apukám is nemsokára hazaérkezik a munkából, így majd anyával  is tudunk skypeolni pár percet. A kiskutyámmal kéne még egy kicsit foglalkoznom, aztán mér csak a lecke maradt ! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése